Politica de Confidentialitate si GDPR


Compania S.C. PLUS EUROPA S.R.L, operatorul website-ului www.scoaladesoferisuceavape.ro, declară că toate datele personale (mai departe, „date”) sunt considerate strict confidențiale şi sunt tratate în conformitate cu legile în vigoare în domeniul protecției datelor cu caracter personal.

Securitatea datelor dumneavoastră personale este o prioritate pentru noi. În consecință, acordăm cea mai mare atenție datelor personale și protecției acestora. În cadrul acestor Principii ale prelucrării datelor cu caracter personal („Principii”), dorim să vă informăm ce date personale colectăm despre dumneavoastră și cum le folosim în continuare.



1. Datele cu caracter personal și prelucrarea acestora

1.1. Categorii de date cu caracter personal

Colectăm informații diverse, în funcție de ce servicii din oferta noastră alegeți să utilizați.


În cazul în care cumpărați de la noi, colectăm:

Numele și datele de contact. Numele și prenumele, adresa de e-mail, adresa poștală, adresa de facturare, numărul de telefon.

Datele demografice. Informațiile privind sexul, data nașterii, țara.

Datele care apar pe durata existenței contractului – produsele achiziționate.


Dacă vă abonați la mesajele noastre de marketing, colectăm:

Numele și datele de contact – adresa de e-mail și prenumele.

Date demografice – țara, informații privind sexul.


În plus, procesăm următoarele date personale:

Detalii din mesajele/Email-uri dintre PLUS EUROPA S.R.L și client

Înregistrările camerelor de luat vederi din spațiile PLUS EUROPA S.R.L

Înregistrări despre comportamentul pe paginile Web administrate de PLUS EUROPA S.R.L


1.2. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal:

Furnizarea de servicii şi îmbunătățirea acestora. Pentru a putea presta și îmbunătăți serviciile oferite spre satisfacția dvs., procesăm datele dvs. personale. Mai exact, acestea includ:

Procesarea comenzilor de produse sau servicii, comandate fie prin pagina noastră Web, fie prin linia telefonică pentru clienți. Aici, motivul juridic este că datele sunt indispensabile pentru executarea contractului de cumpărare sau a contractului de colaborare, iar unele informații sunt indispensabile pentru îndeplinirea obligațiilor legale (de exemplu, documentele contabile).

Notificarea privind disponibilitatea serviciilor si a produselor. În cazul în care solicitați monitorizarea disponibilității unui articol, procesăm datele dvs. personale pe baza acordului dvs..

Serviciul de asistență clienți. Pentru a oferi servicii clienților şi a elimina eventualele probleme în executarea contractului de vânzare, procesăm datele personale în baza necesității respectării acestor contracte.

Comunicarea. Utilizăm datele colectate în scopul comunicării cu dvs. într-un mod personalizat. De exemplu, vă putem contacta prin telefon, prin e-mail sau prin alte mijloace, pentru a vă răspunde la întrebări legate de servicii sau produse sau la reclamații sau pentru a obține informații suplimentare.

Îmbunătățirea serviciilor. Folosim datele pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor și a sistemelor noastre, inclusiv pentru a adăuga funcții noi și, totodată, pentru a lua decizii informate, folosind analiza totală și business intelligence, toate bazate pe interesul nostru legitim, derivat din libertatea de afaceri și din nevoia de a îmbunătăți serviciile prestate, pentru menținerea competitivității. Pentru a asigura protecția adecvată a drepturilor şi a intereselor dvs., vom folosi date personale anonimizate în vederea îmbunătățirii serviciilor.

Protecție, securitate și soluționarea disputelor. Putem prelucra datele și dintr-un interes legitim, care constă în a asigura protecția şi securitatea sistemelor și a clienților noștri, pentru prevenirea şi detectarea fraudelor, rezolvarea litigiilor şi implementarea acordurilor noastre , pe baza interesului legitim.

Înregistrările camerelor de luat vederi. Amplasează camere de luat vederi în magazine și în celelalte spații deținute, pentru a-și proteja interesele legitime. Spațiile unde sunt amplasate camere de luat vederi sunt întotdeauna marcate cu o avertizare.

Oferte de marketing.

Scrisoarea informativă trimisă prin e-mail (comunicări comerciale)

Vă trimitem comunicări comerciale referitoare la produse similare celor cumpărate.

Aveți întotdeauna posibilitatea de a refuza aceste comunicări comerciale, folosind link-ul pentru dezabonare din fiecare e-mail.

În cazul dezabonării de la mesajele comerciale, nu vom mai utiliza datele dvs. electronice de contact în aceste scopuri. Vom reîncepe utilizarea acestora doar dacă vă înscrieți sau dacă le solicitați în mod expres.

Ofertele de marketing afișate pot fi selectate pe baza altor informații dobândite despre dvs. în decursul timpului, plecând de la informațiile de contact, de la informațiile demografice, de la produsele preferate şi de la datele privind utilizarea produselor și a paginii noastre Web (cookies, adresa IP, informații furnizate de browser-ul dvs., clicuri, mesajele comerciale afișate, produsele vizitate). Prelucrarea nu este complet automatizată, întrucât aceasta ar avea efecte juridice pentru dvs.

Dacă nu sunteți clientul nostru, procesăm datele pe baza acordului dvs.

Aveți dreptul să obiectați oricând şi gratuit față de o astfel de prelucrare. Datele de contact sunt furnizate la sfârșitul acestui document.

Prelucrarea cookie-urilor din paginile Web operate de PLUS EUROPA S.R.L

În cazul în care activați cookies în browser, procesăm înregistrările comportamentului din cookies-urile plasate pe pagina Web operată de compania PLUS EUROPA S.R.L, în scopul asigurării unei funcționalități mai bune a paginii Web și în scopurile reclamelor pe internet ale companiei. Puteți găsi mai multe informații într-un capitol separat al acestui document.


1.3. Transferul datelor personale către terți

Informațiile dvs. personale vor fi transmise unor terți sau vor fi intermediate altfel, numai în cazul în care este necesar pentru îndeplinirea contractului de vânzare, pe baza unui interes legitim sau dacă v-ați exprimat în prealabil acordul.


a) filialelor și companiilor procesoare, pentru îndeplinirea contractului de vânzare sau a contractului, în vederea executării proceselor și a practicilor interne;

b) companiilor emitente de carduri de credit, furnizorilor de servicii de plată pentru procesarea plăților și băncilor, pe baza comenzii dvs., în vederea executării contractului de vânzare;

c) companiilor de transport, în scopul livrării produselor sau a serviciilor comandate de dvs. și al soluționării reclamațiilor, inclusiv rezilierea contractului;

d) partenerilor noștri în programele de fidelitate pentru care optați;

e) altor furnizori de servicii, terților implicați în prelucrarea datelor;

f) terților, de exemplu procurorilor și tribunalelor, în scopul recuperării sau al încheierii oricărui contract cu dvs.;

g) autorităților publice (de exemplu, poliției);

h) terților care efectuează sondaje printre clienți;

i) autorităților statului romăn pentru realizarea, procesarea dosarului de cursant stabilirea examenelor si alte autoritati ale statului competente;


În cazul în care un terț folosește datele în contextul interesului său legitim, administratorul nu își asumă această responsabilitate. Acest proces este guvernat de principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal ale companiilor și ale persoanelor relevante.



2. Securitatea datelor cu caracter personal și durata stocării acestora

2.1. Securitatea datelor personale

a) Datele dumneavoastră se transmit în formă criptată. Vom folosi sistemul de codificare SSL (secure socket layer). Securizăm pagina noastră Web și celelalte sisteme, prin măsuri tehnice și organizatorice împotriva pierderii și a distrugerii datelor dvs., împotriva accesării acestora de către persoane neautorizate, a modificării sau a difuzării acestora.

b) Solicităm prelucrătorilor de date cu care colaborăm să dovedească concordanța sistemelor lor cu regulamentul GDPR.


2.2. Timpul de procesare

Procesăm și stocăm datele cu caracter personal pe o perioadă absolut necesară pentru a asigura toate drepturile şi obligațiile care rezultă din contractul de vânzare, mai precis pe durata comenzii și a perioadei de garanție timp de 1 an după sfârșitul perioadei de garanție, pentru rezolvarea posibilelor dispute pe durata cât PLUS EUROPA S.R.L, în calitate de administrator, este obligat să păstreze informațiile, în conformitate cu reglementările juridice generale. Documentele contabile, de exemplu facturile emise de PLUS EUROPA S.R.L, sunt arhivate conform legii, pe o perioadă de 10 ani de la emiterea acestora.

Acordul pentru notificarea privind disponibilitatea serviciilor rămâne în vigoare pe termenul disponibilității informațiilor trimise, dar nu mai mult de o perioadă de 1 an sau până la revocarea acestuia.

Acordul privind ofertele de marketing este valabil timp de 4 ani sau până la revocarea acestuia

Înregistrările camerelor de luat vederi din magazinele PLUS EUROPA S.R.L și din imediata împrejurime a clădirilor societății sunt procesate pe o durată de 90 de zile de la data efectuării înregistrării CCTV.


În celelalte cazuri, timpul de procesare decurge din scopul prelucrării sau este dictat de reglementările privind protecția datelor personale.



3. Drepturile subiecților datelor

a) În cazul în care procesăm datele dvs. personale, puteți solicita gratuit informații privind prelucrarea datelor personale proprii.

b) În cazul în care credeți că prelucrarea datelor personale nu respectă protecția datelor dvs. personale și contravine reglementărilor legale privind protecția datelor cu caracter personal, puteți cere explicații, puteți solicita înlăturarea situației astfel apărute și, mai ales, puteți cere corectarea, completarea, ștergerea sau blocarea datelor cu caracter personal.

c) Dacă doriți să vă exercitați drepturile, contactați responsabilul cu protecția datelor la adresa de e-mail florinvblaga@yahoo.com. De asemenea, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

d) Acordul dvs. privind prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi revocat oricând doriți. Dacă vă retrageți acordul cu privire la prelucrarea datelor personale, acestea vor fi șterse sau anonimizate; aceste măsuri nu afectează însă datele personale necesare pentru ca PLUS EUROPA S.R.L să-și poată îndeplini obligațiile legale (de ex. executarea comenzilor deja preluate) sau pentru protejarea intereselor sale legitime. Eliminarea datelor personale are loc și atunci când acestea nu sunt necesare pentru scopul propus sau în cazul în care stocarea datelor dvs. este inadmisibilă, din alte motive prevăzute de legislație.



4. Pagini Web

4.1. Cookie

Paginile noastre folosesc așa-numitele cookie, pentru ca oferta noastră să fie relevantă, interesantă şi plăcută pentru dvs. Cookie-urile sunt mici fișiere de text, stocate pe computerul sau pe smartphone-ul dvs. sau pe alt aparat şi care sunt utilizate de browser-ul dvs. Utilizăm cookie-uri în scopuri precum:

- Funcționalitatea corectă a coșului de cumpărături, pentru a finaliza comanda cât mai simplu posibil

- Reamintirea datelor de conectare, astfel încât să nu fie necesar ca acestea să fie introduse în mod repetat

- Personalizarea cât mai bună a paginilor noastre Web, conform cerințelor dumneavoastră, prin monitorizarea vizitelor dvs., a deplasării dvs. pe site și a funcțiilor utilizate

- Monitorizarea reclamelor pe care le vizualizați, pentru a nu vă afișa reclame la produsele care nu vă interesează


Unele cookie-uri pot colecta informații utilizate ulterior de terți și care, de exemplu, suportă în mod direct activitățile noastre promoționale (așa-numitele. „cookie-uri ale terților”). De exemplu, informațiile despre produsele achiziționate pe site-ul nostru pot fi furnizate unei agenții de publicitate, în vederea vizualizării şi a personalizării banner-elor publicitare de pe Internet, care apar pe site-urile pe care le vizualizați. De reținut că nu este posibilă identificarea dvs. pe baza acestor date.


4.2. Utilizarea fișierelor cookie

Cookie-urile utilizate pe site-ul nostru se pot clasifica în două categorii. Cele de scurtă durată, așa-numitele „cookie-uri de sesiune“, sunt șterse de îndată ce părăsiți pagina noastră Web. Cele de lungă durată, așa-numitele „cookie-uri persistente” rămân stocate pe dispozitivul dvs. mult mai mult timp sau până când le ștergeți manual (persistența fișierelor cookie pe dispozitivul dvs. depinde de setarea acestora și de setările browser-ului dvs.).

Cookie-urile poate fi clasificate și după funcționalitate:

- analitice, care ne ajută să îmbunătățim confortul utilizatorilor pe site-ul nostru, dat fiind că înțelegem cum îl folosesc utilizatorii

- de conversie, care ne permit analizarea performanțelor diverselor canale de vânzări

- de urmărire (tracking), care, în combinație cu cele de conversie, ajută la analizarea performanțelor diverselor canale de vânzări

- de remarketing, folosite pentru a personaliza conținutul reclamelor și a le ținti corect

- esențiale, importante pentru funcționalitatea de bază a site-ului


4.3. Refuzarea fișierelor cookies

Setarea utilizării cookie-urilor este inclusă în browserul dvs. de Internet. În setarea implicită, majoritatea browser-elor acceptă automat cookies. Cu ajutorul browser-ului, puteți refuza aceste cookies sau le puteți reduce la anumite tipuri, pe care le selectați special.

Informații despre browsere și setarea preferințelor privind cookie-urile pot fi găsite pe următoarele pagini Web sau în alte fișiere ale browserelor Web.


Chrome
Firefox
Internet Explorer
Android

4.4. Link-uri

Site-ul nostru conține link-uri către alte site-uri Web care sunt practice şi conțin informații utile. Vă rugăm să rețineți că aceste site-uri pot fi deținute și operate de alte companii și organizații, care pot avea alte politici de securitate și de protecție a datelor personale. Compania noastră nu are niciun control în ceea ce privește informațiile, materialele, produsele sau serviciile incluse sau accesibile prin intermediul acestor pagini Web și nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la acestea.



5. Contactați-ne

Dacă aveți orice fel de întrebări, comentarii și cereri cu privire la aceste Principii, contactați-ne la adresa sau la linia de servicii clienți enumerate în subsolul acestor Principii – sau prin poștă electronică.

Responsabilul cu protecția datelor: florinvblaga@yahoo.com



6. Valabilitate

Aceste Principii privind protecția datelor personale intră în vigoare la data de 01.01.2018.


PLUS EUROPA S.R.L poate colecta date statistice sau date anonime rezultate din utilizarea site-ului și le poate utiliza pentru realizarea unor analizele și rapoarte necesare pentru îmbunătățirea proceselor și pentru a concepe oferte și campanii promoționale.

În orice moment, puteți să vă retrageți consimțământul dat în legătură cu prelucrarea datelor fără a invoca un motiv. Ca urmare, toate datele despre dumneavoastră vor fi șterse fără a mai putea fi recuperate. Acest lucru poate diminua calitatea serviciilor pe care le oferim. De exemplu, nu putem livra comenzi fără a vă cunoaște numele întreg, adresa, numărul de telefon și emailul. Se poate retrage consimțământul și doar pentru o parte din date sau servicii. De exemplu retragerea din lista abonaților la newsletter.

Pentru orice întrebare, vă stăm la dispoziţie la e-mail: florinvblaga@yahoo.com